6 Eylül 2012 Perşembe

Born to be Planner

Gelinlik Almak yazımı okuyunca aklıma geldi, [bu arada en çok okunan yazımmış, demek ki insanların en çok araştırdığı konulardan biri benim yazdıklarım arasından :) ] , geçen gün kızlarla öğle yemeğinde bekarlığa veda partimden konuşurken, Elif vucüdüma astığım kuşağın üstünde "born to be bride" mı yazıyordu dedi, yok dedim "bride to be" :) Elif de born to be bride varsa o da sensin dedi , yani gelin olmak için doğmuş :) Hatta onun üzerine Gelin Savaşları (Bride Wars) filmindeki küçüklüğünden beri düğünlerinin hayalini kuran iki gelinden bahsetti Yeliz, onlardan biri olabilirmişim ben de :) Aslında hiç de öyle değil, tabiki küçükken ben de gelinliğimi ya da düğünümü düşünürdüm az çok ama hiç bir zaman hep gelin olacağı günün hayalini kuran biri olmadım... Ama her zaman "plancı" biri oldum, olay da burdan çıkıyor zaten :) "Plancı" derken, belli olmuş bir etkinlik ile ilgili her ayrıntıyı planlayan, hatta belli olmayanlara da alternatif plan hazırlayan anlamında bendeki tanımı :) Ve evet ben bunu seviyorum. Şimdi geriye dönüp baktığımda, her ne kadar stresli de olsa ben düğünümü planlmayı çok sevdim, Gamzeninkini planlamasına yardımcı olmayı da çok sevdim, sonra bana soran insanlara tecrübelerimi anlatmayı da çok seviyorum. Tüm o süreç, gelinlikten, müziğe, mekandan yemeğe, saç, makyaj, balayı, gelin arabası, davetiyeler, ortam süslemesi, tüm bunları seçmek hep çok heyecanlıydı... Herkes o heyecanla planlasın, o motivasyonla yapsın düğününü umarım..

O yüzden böyle yapacak bişey yok, sadece düğün değil, tatil, gezi, arkadaş görüşmelerinin planlarını kafamda kurmadan duramıyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder