16 Temmuz 2010 Cuma

Paris'te olmak

Paris'te olmak istiyorum bugün, yani şimdi, şu anda ışınlanmak falan... Chatelet-Les Halles'den Centre Pompidou'ya gederken, sağdaki bijuterideki tokalara bakmak, Centre Pompidou'nun hemen önündeki meydandaki cafe'lerden birinde cafe au lait içmek, meydandaki gösterilerinden birini izlemek, sonra ne biliyim Rue de Rivoli'ye çıkmak, dükkanlara bakıp bakıp bu sefer yön değiştirip Seine kıyısından, Hotel de Ville'e doğru yürümek... hem yazın Paris Plage da var... Paris Belediye Başkanının tatil yapamayan parislilere hediyesi... bi benzeri de Eskişehirde yapılmış, ben hiç görmedim ama... Neyse Paris'e geri dönmek istiorum, nerdeydik, Paris Plage'da değil mi? Evet ama şimdi orada tek başıma oturmak istemiyor canım, ama yine de oranın cıvıltısını içime çekip yoluma devam ediyorum... Ile Saint-Louis'de dondurma yiyorum, bir topu da fındıklı olsun... St-Michel'e gideyim en son.. bugünkü yolculuğum bu kadar olsun yoruldum yürümekten... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder