3 Eylül 2010 Cuma

tatilsiz, gezmesiz nereye kadar

Geçen gün Zeyneple konuşuyorum, bana diyor ki, "özlem aa size (sizin şirkete) tatil değil mi bayramdan önceki 2 gün de tüh tüh sen nasıl kaçırdın bu fırsatı", kaçırdığım bi bu bayram mı şekerim diyorum ben de... tüm iznimi teze harcadım ben, bi de üstüne bayram... ama bi bitsin özlem sahalara dönecek yine... yine aylar öncesinden tatilleri planlayacak, biletleri alacak gezecek gezecek durmadan.. hımmm evet umarımmm!!
neyseki bu sene 19 Mayıs'ta, hala rahat bir insanken, Kaş'a gittik de ben de minik de olsa tatil yapmış oldum... şimdi bi arkadaşım facebookta eurotrip diye birşey yazmış da şu 9 günlük (bizim şirkete tabi) tatilde ben de gidemediğim yerlere yandım  bir an.. ama hayat işte, tez bitince de başka şeyler olur insanın hayatında, her zaman gezmek mümkün olmaz!
yine de love to travel, love to travel abroad!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder