13 Ağustos 2010 Cuma

je suis née...


Bugün hayatımın çeyrek asırına bir yıl daha kattım :) ben katmadım akan günler kattı... :) düşündüm de şu anda bundan sonraki hayatımda en genç olduğum gün.. artık büyümüyorum, yaşlanıyorum, o yüzden ne dünü ne yarını sadece bugünü yaşamak lazım!! bundan sonra saçımda daha az beyaz, yüzümde daha az çizgi olmayacak!! o yüzden aslında en güzel gün bugün, yarın da en güzel gün yarın olacak ... geçen günden ne kalır ki insana hatıralardan başka, o yüzden günümü güzel yaşamalı, bugün dün olunca pişman olmamalıyım...

hımm ben bu yazıyı ara sıra açıp okumalıyım... :)

kutlamaları dünden başlatan arkdaşlarıma çok teşekkür ediyorum, Ankara'da çimler üzerinde, ferah bi mekanda muhabbet dolu çok güzel bi gece geçirdik :)

photos coming soon...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder