9 Şubat 2011 Çarşamba

evleniyorum...

Heyoooo, burada açıklamak baya bi geç olsa da 23 Nisan'da evleniyorum!! Tezim de bitti, söylemiş miydim? :) Kasımda siparişini verdiğim gelinliğim de söyledikleri tarihten bir ay önce, geçen cumartesi aldığım dükkana geldi ve ben gidip bakamadım bile... Cuma akşamı için bi randevu ayarlasam iyi olur :) Bu arada sanki çook boşmuşum gibi bir de fotoğrafçılık kursuna gidiyorum, 4 haftalıktı, haftaya bitiyor... hep istediğim bir şeydi ama bu araya sıkışması pek iyi olmadı... ama evlenmeden önce gidilmesi gereken kurslar listem hala kalabalık; dalış kursu ve dans kursu :) ikisi de gerekiyor ... Evin eşyaları hiç bitmiyor, allahtan çok çabuk karar veriyorum çünkü yıllardır bunun alt yapısını hazırlıyorum beynimde :) bi karar veremediğimiz yatak... o da tam bir muamma!! yaylı mı visko mu lateks mi derken, viskodan vazgeçtik, Burak lateks istiyor, ama onun da iyileri çoook pahalı... aaa bu arada evi de tuttuk tabi :)
insana bi değişik geliyor, yıllardır birlikte yaşadığın aileden ayrılmak, ayrı bir düzen, daha fazla sorumluluk hepsi biraz korkutuyor aslında...
ah bu akşam makyöz ile görüşmem var :) Yeliz bana gülüyor, "ne bu böyle neden herkesle randevulaşıyorsun" diye... elimde 2 senedir tuttuğum defterim, içinde ise herşey... aklıma gelen şarkılar, düğün mekanları, kuaför makjöz isimleri, fotoğrafçılar, yararlı internet siteleri vs. ... bu arada çok yorgunum hep koşturuyorum ve çok az uyuyabiliyorum, sabah 6:15te kalkmak hiç de zevkli değil!! Beynim arka tarafta hep çalışıyor, bu nedenle dış dünyayla bağlarım biraz zayıfladı, konuşurken konsantre olamıyorum, Yeliz "beynin mantara döndü" dedi bu sabah :) thnx canımmm!! o mantarın içinden ne sinyaller geçiyor bi bilsen! :) ayrıca benimle makyöze gelicekti, birlikte gidecektik, şimdi hiç hatırlamıyorum diyor, ben mi uydurdum acaba? ama yooo öyle konuştuk bence :? ya sattı beni, koşu bandı bakmaya gidecek! :P
şimdilik benim dünyamda durumlar böyle, zamanı en uygun şekilde planlamaya çalışmak ve en efektif biçimde paraları saçmak ile geçiyor :)

1 yorum: