30 Haziran 2010 Çarşamba

Eclipse

işte serinin beklenen filmi "Tutulma"... aslında bu seriye başlamam çok sevgili arkadaşım Yeliz sayesinde oldu :) ben öyle vampir, kurt adam hikayelerinden pek hoşlanmazdım açıkçası ... ama Yeliz okurken öyle bir anlattı ki, onu gece geç saatlere kadar ayakta tutan nedir ki diye merak ettim, en kötü serviste giderken zaman geçer sıkılmam, okuyim diye düşündüm... sonraaa giriş o giriş seriyi resmen yuttum, okumayanlara: 1. kitap Twilight ve yarım kalmış 5. kitabı Midnight Sun'ı birlikte okumalarını öneririm ve mümkünse 1. kitabı da orijinal dilinde, çünkü 5. kitap yazar daha tamamlamadan çalınıp internette yayınlanmış ve bu duruma çok bozulan yazar yarım halini kendi sitesinde yayınlayıp kitaba devam etmediğinden, kitap basılamamış..

detaylar: http://www.stepheniemeyer.com/midnightsun.html

neyse yani sonuçta bu kitabı Yeliz'den sonra ben okumaya başladım ve ikimizin o heyecanlı anlatışımıza dayanamayan iş arkadaşlarımız da bu heyecana katıldı, sonrasında evde twilight geceleri yapıldı... Bugün de tüm dünyayla aynı anda Türkiye'de film gişeye giriyor... akşam kızlarla biz de gidiyoruz... :) büyük ihtimalle filmdeki en büyükler biz olucaz, bir sürü teenage girl ile bir arada :)
bi not daha: bence kitap kesinlikle filmden daha güzel film onun yanında çok basit kalıyo...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder